torsdag 20 maj 2010

Yey idag var jag stekarn med turistbrilorna! blekfiiis


Fan vilken nice dag detta har varit än så länge. Har suttit ute på balkongen hela förmiddagen och pluggat lite och läst lite annat. Håller på och läser "Munken som sålde sin ferarri" som är otroligt bra. Det handlar om sånt som jag redan vet men som jag behöver bli påmind om då och då. Rekommenderar den till alla. Den handlar om att förverkliga sig själv och sina drömmar, ja om att må bra i överhuvud taget, tänka positivt osv. Ska snart ordna riktig drömbok, en bok där man skriver ner sina drömmar och mål. Har haft det förut oxå, men inte på samma sätt som jag tänker ha det nu. Förut har jag bara haft lösa anteckningar i böcker och pärmar här och där utan någon som helst ordning eller koll på vart. Nu ska jag istället ha en specifik bok för just detta ändamål och samla allt i en bok och ha bilder till och hela köret. its gonna be PERFA! återkommer nog på detta tema längre fram...


Dagens WIN: sitta i bikini på balkongen med sooooolen!
Dagens FAIL: käkade tomtegröt.... hah.


Igår lekte jag med Lex, å de va gött! Ska förhoppnings vis palla mig ner dit i sommar.


Nu ska jag vaxa benen för nu är det verkligen sommar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar