torsdag 27 maj 2010

Första inlägget med nya datorn. Sweet. Windows 7 ^^ har inte hunnit göra så mkt än men hittills är det bara bra. mih. nya paint är grymmt, flera olika penslar och allt hahaha ;)

IDAG:
barnvakt åt siggebus. träffade cappe och poppis på dagen och planerade lite inför framtida roligheter. senare träffade jag simon och joel en kortis på coffe bells.

men nu är jag inte alls på humör längre. sämst.

tänker på en person som jag var bekant med för ett par år sedan. personen jag tänker på såg alltid saker från den poseriva sidan, ingenting verkade någonsin  jobbigt för denne person. jag kunde bli grymt frustrerad när jag såg något som jag tyckte var ett problem och personen ifråga inte alls förstod. det var inget problem för denne person, utan det var en möjlighet, en utmaning. jag har aldrig träffat en mer positiv männsika.

PIE OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar