lördag 22 maj 2010

Nu efter att ha låtit datorn vila ett ett tag, läs några timmar... så gick det att lappa ihop några bilder lite snabbt.

Börjar bakifrån. Idag, den 22 maj, för X antal år sen gjode jag detta:

2006


2007

Jag hade köpt min första systemkamera och var väldigt aktiv på den fronten. Det var vårruset som är en löptävling för tjejer, 3 km tror jag det är bara. De flesta gör det som en plojgrej med jobbet för skoj skull eller för att man ska ha något att träna inför. Men jag och bror min är inte dom som springer i  onödan, vi vattnar hellre ^^ 

2008, har jag ingen bild denna dag. Vet heller inte vad jag gjorde. 


2009
Förra året va det spännande nog lika dant väder som det var här i Örebro igår. Mys regn och åska! 
Detta är enda bilder från den dagen. 

Tack och hej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar