onsdag 5 maj 2010

Nu har jag tröttnat. Det är dags att göra något åt det här med håret tror jag! Typiskt mig att göra så här men nu har jag haft ljust hår i över ett år och trivs fortfarande inte. Duktigt av mig att hålla ut så pass länge ju..! Har dock lite ångest pga all tid och alla pengar jag lagt ut för att få det så här ljust, och nu har jag nyligen fått så pass ljust som jag hade tänkt från början. Det är oxå grymt mycket mer bekvämt med ljust hår för mig då jag inte behöver färga lika ofta, men inte värt det om jag inte trivs.
Visserligen kommer jag väl tröttna på vilken färg det nu blir ganska snart igen, men det tar vi då. Inom en vecka kommer jag att ha gjort slag i saken! om jag inte ändrar mig igen vill säga...

För övrigt så ser halva mitt ansikte ut som en boll då det är svullet och har ett stort sår i mungipan sedan tandläkaren igår. Var på IKEA idag med potte o simon vilket var skoj. Min mungipa sprack hela tiden pga det, det gjorde ont. Borde stannat hemma och haft tråkigt, inte pratat och inte skrattat, då kanske min käft skulle må lite bättre haha :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar