måndag 17 maj 2010

Don't you know about the bird?!!

Helgen blev bra! Fredagen skrev jag ju om förut. Sen på lördagen jobbade jag ju och fy fan det var inte okej, skärpning det där med sömn och annat innan jobb.. efter jobbet var jag död. Kom hem käkade och la mig framför tvn trots det underbara vädret. Men som tur var ringde simon och robert och drog med mig på picknick vid wadköping! Potte följde också med och senare kom även curry och magnus. Vet inte hur länge vi satt där och pratade men det var ett bra tag iaf. Käkade på bk idag igen, eller jag åt bara glass iofs haha ^^
Potte åkte hem och jag simon och robert begav oss mot stadsparken. Det var som att åka tillbaka i tiden till det att man var 15, smygsöp i parken och gömde väskan med sprit i busken haha. kolla höger-vänster-höger-ingen polis-sup-göm. Robert fångade en igelkott med händerna (aj?!) och den var jätte söt. släppte den sen så klart.
Vi satt där och kände oss alldeles för gamla för att smygsupa i parken. så vi gick hem till simon ist, skrev världens bästa att-göra-lista och spelade hugo på norska, vid 4 slog vi upp ett tält i simons kök och blåste såpbubblor (mkt mer mogen aktivitet för oss vuxna). Jag försökte fixa tältet i något som kändes som en evighet, "men va fan det här tältet har ju inget gooolv" men det var ju bara det att jag försökte få yttertältet att vara innertält..dom fick fixa istället. Så jävla stabilt blev det.
Hade tydligen lovat att tälta ute i det där tältet igår, men det hade jag glömt så nu måste jag göra snigeln : http://www.youtube.com/watch?v=gHCxdlZ7G18

Igår var jag hos potte, vi skulle kolla på film med jag somnade jätte tidigt. Hade köpt godis som jag inte alls var sugen på, usch. käkade kebab iaf och det var så jävla gott! men nu har jag väldigt dåligt med pengar resten av månaden... får ju en del för tradera stuff som jag sålt men ändå..

Åh just det! Idag satt jag på balkongen i solen i bara shorts och linne, så det är typ sommar nuuuuuu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar