söndag 9 maj 2010


Gårdagen blev lyckad trots allt. Spelade lite bayonetta och sen killzone2. Haha seriöst vad jag är sämst på fps spel, tar tusen år för mig att sikta! Något att öva på... Finns två saker jag verkligen är sämst på när det gäller tvspel är att sikta och att hoppa. är helt värdelös på super mario world tex haha... Hack and slash säger jag bara :D

Potte kom till mig och jag gjorde mig i ordning. Sen bar det av till pitchers och något som kom att bli en parmiddag till en början ^^ för det var bara jag, potte, matte och elin som kom dit. men det var jätte trevligt, och vi åt grymt god mat! käkade en pesto burgare som var helt otroligt god! Drack lite öl och sen gick vi till videobiljarden och spelade lite olika spel, bla air hockey, löve it :D Därefter gick vi tillbaka till pitchers och träffade jocke med flera vilket var kul. Tror jag sa att jag skulle vara med och spela airsoft i slutet av månaden, eller iaf följa med och kolla på. Det verkar mkt läskigare än paintball! vet inte varför men gih..! Får se. Blir ju förhoppnings vis ett nytt paintball försök i slutet av månaden så det kanske räcket. Har inte så mucho pengar längre efter tändisläkaren...

Fick lite smått panik imorrse när jag vaknade för jag var helt säker på att jag hade försovit mig! Men som tur var hade jag inte det :P Hade blivit jobbigt. Man blir förvirrad av att det är så ljust ute tidigt nu för tiden, vilket iofs är nice för det betyder att det snart är sommar! men samtidigt så är det lite lurigt... Tror att jag har bästa bakis jobbet ever, gå runt och städa och lyssna på niceig musik! Om det inte är övermycket att göra förstås då är det inte lika soft. Men som idag var det rätt behagligt.

Daaaaaaaagens låt :D Lamb of God – Hourglass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar