tisdag 11 maj 2010

Idag har jag gjort en hel del! På förmiddagen så var jag och potte på stan med mormor medan morfar var hos tandläkaren, käkade frukost och kollade runt på lite olika grejor. Jag blir aldrig så tjejig som när jag är med mormor ^^ Direkt där efter så gick vi till farmor och farfar och käkade lunch och fikade, sen åkte vi till Herrfallsäng som är en nationalpark mellan kumla och hallsberg typ. Så jag tänkte lägga upp lite bilder där ifrån... mkt blommor. Och farmor som kryper in i ett ihåligt träd där hon kunde stå raklång :D





sen åkte och och potte och grattade denna karl, Simon, som inte ville bli grattad, men det blev han iaf ^^
Vi fikade och blåste såpbubblor.

Grattis igen! :D






(cappes bild från tulaborg!)

2 kommentarer:

  1. Tulli, du vet om att du har skrivit Hellfallsängen medan det står herrfallsängen på skylten haha ^^

    SvaraRadera
  2. oj då, det visste jag inte haha!

    SvaraRadera