fredag 7 maj 2010

Ganska ovärd artikel.. Sitter och slumpar artiklar på wikipedia, måttligt underhållande. Har kanske lärt mig någonting iaf. Kom upp en ganska intressant artikel om modeord i svenska språket vilket var lite kul att läsa. Det var alltså inte ord som hade med mode att göra utan ord som hade varit inne genom tiderna, från runsvenska till nusvenska. Men annars har jag haft lite otur ikväll och inte fått upp ngt jätte intressant.

Så kul kan man ha en fredags kväll. Men jag ska jobba imorrn så det är dags att sova strax. Har gjort en liten niceig sov-playlist som jag sitter och lyssnar på för att bli trött. Är tydligen mycket på hotellet imorgon (städar på ett hotell på helgerna om någon som läser inte råkar veta det) och jag hoppas bara att vi blir klara i tid så jag hinner till paintballen! (ja det står ballen, jobbigt det där med svengelska ibland)... och sen hoppas jag att vi blir tillräckligt många för att få spela då vi bara är 7 st som är helt säkra och man måste vara 8 st minst. Men har några kanske-människor oxå.
Grymt jobbigt att vi var typ 18 pers från början som var "säkra" på att de ville och kunde vara med, och att 10 pers nu har hoppat av trots att vi (eller potte kanske jag ska säga) var ute med informationen i god tid. Men men.. jag är fortfarande alldeles för blåögd för mitt eget bästa, blir ofta besviken och där får jag skylla mig själv, men samtidigt måste man ju kunna lita på folk.

God natt gott folk!
Bo Kaspers Orkester – Hon är så söt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar