onsdag 12 maj 2010

Blev inge fight club idag, får ta det imorrn eller ngt, men jag bakade iallafall. Kollade på "Lehman Brothers sista dagar" med pappi ist, där nämnde de dock fight club så det räknas lite haha. Den var bra, men såg inte helt från början så jag ska nog se om den någon gång.
"Brittiskt tv-drama från 2009. Lehman Brothers var en av Wall Streets äldsta investmentbanker. I september 2008 påverkade några dagars ekonomisk turbulens på Wall Street stabiliteten i hela världens ekonomi. Det här är historien om de tre dramatiska dagarna när ledarna av Lehman Brothers försöker få ihop ett räddningspaket som ska rädda banken från undergång." 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bankruptcy_of_Lehman_Brothers för dem som är intresserade och för mig själv så jag ska komma ihåg att läsa det. Ska sova strax, jobb imorrn som sagt, så jag orkar/hinner inte läsa nu.

Fa-an vad det regnar ute nu! låter pisshögt! mysigt, men jag är glad att jag är inne. :)

NATTI! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar