onsdag 5 maj 2010

mÖÖ... tänkte skriva lite kort om vad jag har gjort i helgen.
i fredags så var det ju valborg, vilket blev en flopp. hade ju tänkt att jag skulle göra värsta grejen det här året, men satt hemma och spelade istället. eller första delen av kvällen var nice för då var filip hemma! men sen blev det till att dega bara.



på lördagen kom cappe och mulle till mig på kvällen! det var nice, vi kollade på massa skoj och drack vin. sen gick mulle hem och vid typ 2 kom nisse förbi en stund. vi snackade om paintball och han berättade att sist han spelade så fick han tre pungkulor ist för en...?! hahaha det var så jävla kul! senare vid 4-5 nångång så kom potte till mig. och efter ett tag gick nisse hem och cappe, potte och jag gick och la oss. fick sova i mitten :( hatar't! 

söndag. vi käkade massa gott och sen åkte potte hem och senare på kvällen åkte även filip hem till sthlm. miss u redan! på eftermiddagen/kvällen gick jag o cappe på en foto promenix. det var sköj. så här kommer lite bilder där ifrån: 





läskiga jävlar som gick och fäste åt mig..




 over and out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar