onsdag 8 december 2010

Uj uj uj vad mkt jag har fixat idag. Har tvättat och städat. betalt svin dyra räkningar så som kattförsäkring och uppkörning. bokat tid på nygatans spa, för jag har presentkort där så jag ska färga ögonfransarna, hm.. gått igenom min viktiga-pappers-hög. pluggat körkorts teori. letat garderobs lösningar eftersom det inte finns några hyllplan i garderoberna i lägenheten (hittade skit bra stuff på ikea kan du tro).

Sen har jag lekt med sigge, vi sjöng jul sånger och byggde lego.
När Sigge skulle sova blev han ledsen och sa: Gigge också ut i vida världen..!
För pappa skulle åka och spela tennis och Sigge ville följa med 


Haha pratade med potte idag oxå, ska klippa honom någon dag och vi försökte komma på en tid som passade båda.
Det är inte det lättaste och jag är allt en bra virrig människa jag..

Tulle: Jag har massor att göra, men ingenting planerat
Potte: Heh, det är lite svårt att förstå vad du menar ibland.

1 kommentar: