tisdag 7 december 2010


Går runt i myskläder och känner mig mysig i magen. Mitt hår är megafluffigt och det luktar pepparkaksdeg i hela rummet. De kommande veckorna ska jag se till att göra så mkt jag bara kan hela tiden så tiden går fort och jag känner att jag kommer framåt i livet! Jag ska framför allt packa och plugga till körkortet. Förhoppningsvis får jag jobba lite oxå!

Snart kommer Cappe hit och vi ska käka lite och senare idag ska vi ut till lägenheten som vi har döpt till Jörgen (fast det kommer bli tulaborg lirre) och mäta köket och badrummet, för det gjorde vi inte sist. I badrummet mätte vi bara badrumsskåpet och Simon räknade ut hur många skönhetsprodukter vi skulle få plats med i snitt (300 nånting). I köket mätte vi hur långt det var från golv till fönster, av nån anledning?

Very good Manuel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar