tisdag 14 december 2010

Packaaaaar... Min garderob är överfull så packar lite av det. Nästan hälften av allt jag har är kläder jag sover i.. stora t-shirtar typ. vad är grejen med det lirre? Har försökt rensa bland dem sjukt många gånger, men det är fan omöjligt, för de flesta har ngt tryck på som gör att hela tröjan har ett sentimentalt värde för mig. Men jag måste fan göra av med några fler, för det är stört många. :S och inget jag blir lyckligare av att äga heller dirr. sen har jag massa klänningar.. jag använder näst intill aldrig klänning. det känns ju oxå som en space-waister. jävla tradera säljare som säljer fina kläder från japan... "men bara för att jag vill ha lite fiiiina kläder och så..."(/vanita i lyxfällan.)

Det är dock ingen som vill sälja dom här byxorna där på tradera, så dom får jag väl importera själv när jag blir rik (=never gonna happen...):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar