måndag 13 december 2010

This shit is bananas, b-a-anananas!

Kom precis in från en promenad som min dumma telefon tvingat mig till. Den lille saten har stegräknare! Han säger att jag måste gå 10.000 steg om dagen, det är mitt "healthgoal" enligt honom (ja min telefon är en han). Det har jag inte gjort.. men jag har gått sick-sack över hela stan, gata upp och gata ner. Det dög tyvärr inte men det får räcka för det är sjukt kallt ute. 

Men det kanske är bra det där med stegräknare, så jag ser hur lite jag faktiskt rör mig hahaha.. min late fan. Men shaiiiit vad många steg jag kommer få de dagar jag jobbar! 
En annan sak om min (o)hälsa är att jag igår var jätte yr i huvudet, jag måste lära mig att äta ordentligt. Det är inte det att jag inte äter, utan att jag äter fel. Har levt på pepparkaksdeg i en vecka lirre... very b-b-b-bad manuel. Inte bara det så klart, äter ju mat oxå (sånt som går fort att laga), men ja.. bara för att vara övertydlig om min så kallade kost. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar