lördag 18 december 2010

Hittade ett gamalt test som är det enda roliga kedje-test/svars grejen som susar omkring, on the line jahknow, som jag någonsin kommit över. Gjorde ett nytt nyss:


Gör så här:
1. Sätt all din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte

To the test:
1. Hur mår du idag? - Supa scoopa and mighty scoop 
- mja förkyld eg. men okej. bra låt iaf!
2. Kommer du komma långt i livet? - Hand of the host 
- vem är hosten lirre? spännande
3. Hur ser dina vänner dig? - Stabbing the drama
- är ju faktiskt inte mycket till dramagueen
4. Kommer du gifta dig? - In shadows and dust
- låter lovande måste jag säga, iaf för mig som inte har det behovet haha
5. Vad är ditt livs themesong? - I'm on a boat
- bääääästa themesongen evvah!
6. Vad e ditt livshistoria? - Nej, så tjock du har blitt
- jaha? nu blev jag tjock oxå, måste vara pepparkaksdegen...
7. Hur är skolan för dig? - Should I stay or should I go
- ganska precis så ja. går ju inte i skolan nu, men det har väl varit lite så förut. nu vet ju jag iaf vad jag vill, vilket kan vara en fördel
8. Hur kommer du komma framåt i livet? - Skaka Rumpa
- hm okej, kanske inte det jag hoppades på.. men det är ju oxå ett jobb?! :S eller JA! jag kanske kan bli en sån cool magdasnös på del azziz istället
9. Hur kommer imorgon vara? - Touch of red
- haha ja jag ska ju jobba imorrn och då brukar jag alltid lyckas slå mig. kanske till och med börjar blöda imorrn då
10. Vad är det bästa med dina vänner? - Defiling Morality ov black god
- jaha, vad bra! eller va?
11. Vad finns i lager för nästa vecka? - And i thought my jokes were bad
- oh dark knite musik! men sen har jag väl inte den mest vanliga humorn kanske
12. Vilken sång beskriver dig bäst? - Star by star
- givet.
13. Hur är det med ditt liv? - Decade og Therion
- jasså det säger du? (känner ett behov av att kommentera alla låtar men jag vet verkligen inte varför)
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? - Apache
- wiiie, bongobaaaand, då blir alla glada och dansar
15. Hur ser världen på dig? - Wake me up before you go-go
- då får jag väl försöka leva upp till förväntningarna
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? - Cut the crap
- gärna det.
17. Vad tycker dina vänner om dig? - The baying of the hounds
- aka. tacos of the earth! http://opethtacos.ytmnd.com/
18. Har du en djup och mörk hemlighet? - Puttin' on the Ritz
- hahaha jaa men bara för att jag vill ha lite fiina kläder och så..
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? - Troops of doom
- är det nu jag ska bli rädd?
20. Hur kan jag göra mig själv glad? - Angel of death
- oh klockrent, hade Death note maraton idag, då blev jag glad. har tänkt börja kolla på det i typ 2 år
21. Kommer jag nånsin ha barn? - Big and chunky 
- haha OM jag får barn kommer dem bli tjockisar, naaajs!
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? - Mister cool
- hahaha fan vad kuuul
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? - Tromb of insomnia 
- jaa små barn, sitt inte uppe vid datorn hela nätterna så lever du längre *med kärring röst*
24. Vad är några tips till mig? - I'm getting sentimental over you
- aaaamen giddeee rå. 
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? - Why don't you get a job?
- fail(im on a)boooo(a)t. hängde ni med på den? [for dummies: failbot] men vaddå, jag kanske blir skit rik så att det är min egen båt, det tänkte du inte på va va va..!
26. Vad är min danssång? - Freak on a leash
- mja, okej, hur skulle jag dansa då tro.. måste genast undersökas! 




Nu vet ni ALLT som är värt att veta om mig. Så nu lägger jag ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar