måndag 12 april 2010

Känns som om jag har gjort jätte mycket idag. Men det har jag inte, har bara gått en himla massa. Var nog ute i 2.5h idag och det var jätte fint vår vääääder! Tänkte lägga upp lite bilder från dagen.


Sigge hade en ny rutschekana (stavning?) och det tyckte han var jätte kul, sötunge!

Busade med bubben på balkongen. 

Potte skulle hem så jag följde honom en bit på vägen för jag ville ut och fota lite, träffade massa ankor. 

En lite halvkvaddad bil.. jujuju stackare och sen hade polisen gjort ett jätte jobb med avspärrningen haha. 

Min cooling ^___^  vi gick och käkade milkshake sen!

Det ÄR vår ute! 

Sen sprang vi in på mio för jag skulle kolla på lampor till sängen och skrivbordet. Hittade dock ingen, eller jo, hittade massa lampor som jag ville ha men de var så dyra allihopa... inte okej. Vi passade iaf på att sitta i våran framtida asgrymma soffa som har mugghållare och massa coola grejer. Det går att gunga på själva stolen som om det vore en gungstol vilket är riktigt nice för oss som gillar att väga på stolar :P Fetaste gamer soffan evvah! "BARA" 16000, gi'mme gi'mme! 
Sen skulle vi skiljas åt men det tog ett tag mih, myspys. 

Nu är klockan mycket men funderar på att kolla på en film. Har varit sugen på pirates 3 hela dagen men nu är jag inte det längre, typiskt.. Men kanske lika bra då den är ganska lång. Ska nog bara glo på nya simpsons tror jag. 
PEACE OUT (med kanadensisk brytning) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar