onsdag 14 april 2010

Idag har jag och Cappe planerat en Tulaborgs festival, det kommer bli grymt!
Vi har gjort en flagga/banderoll/affisch och planerat massa för att det i vanlig ordning ska bli en riktig Tulaborg stämning, inga krusiduller, det ska vara som på riktigt! Inga finkläder här inte, nästan så vi borde dra in lite lera i lägenheten bara för att. Tältning, fulöl och ravioli! Vilja, våld och vasse! 
Har mycket att fixa inför lördagen nu. Tidskriften FMB måste bli klar, festivalband ska göras, bajemaja skyllt måste fixas. 

Tänkte lägga upp lite bilder till ära av den första inomhus tältningen i tulaborg 2006. Haha många fina minnen. 


Jag öppnar raviolin och har självklart bandspelaren med mig. Och cappe sätter upp tältet.
cappe ute och snurrar i snön
psykolog cappe fattar nada :P 
sing a song
pingu puss
jag gifte bort min bror med popparen haha
gos med en trött nini
hypnotisering el?
skumkrig!!
och natt bad!

Klicka för större bilder btw... 

1 kommentar:

  1. det kommer bli så bäst!!!!!!!!!! ahhh! alltså lera går att fixa inga problem!

    SvaraRadera