torsdag 22 april 2010

dagens bilder är från när jag var hos mormor o morfar. de är från promenixen vi gick när jag var där. i den där skogen har det varit jätte mysig förr, men nu är det mycket justeringar på g verkar det som... dom ska nog bygga hus där eller ngt. 


john bauer inspirerad trollskogs bild. lite för blå kanske..
den var väldigt tråkig i originalform så jag var bara tvungen att leka lite ^^ denna och bilden över är btw urklipp ur en och samma bild.  

humdidum.. igår var jag och sigge hemma hos simon tillsammans med cappe och potte. sigge var ovanligt blyg men jag tror att han var väldigt trött efter vår relativt långa promenad från dagiset till simon i regnet. efter lite fåres shaun så släppte det endel iaf. och så fick han ju melon, rån och pizza kanter haha. 

på kvällen så tänkte jag att jag skulle spela ut mini ninjas så att jag skulle kunna börja med ett nytt spel, ex god of war. men det spelet verkar ju vara i en evighet! inte för att det är tråkigt att spela det men jag har ju spelat läääänge nu. satt från tio till kl 2 igår natt och tänkte att jag bara skulle köra lite till för att "det är nog inte mycket kvar" haha. någon som vet hur lång tid det brukar ta att spela ut det? det var kul iaf, men tillslut orkade jag inte leta reda på alla saker vilket var dumt, skulle ju självklart stängt av när jag inte orkade mer. menmen. 

! Idag är det jordens dag.
Wikipedia: "Jordens dag (engelska: Earth day) är en temadag initierad av den amerikanske senatorn Gaylord Nelson för att uppmärksamma världens miljöproblem. Dagen har sedan starten 1970 firats 22 april varje år."  
viktiga grejer! (men nu blev jag barnslig och kan inte låta bliiiii -------> gaylord haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar