lördag 24 april 2010

Jag hade tänkt att skriva ett långt och seriöst inlägg idag och skriva om massa saker jag har tänkt på under dagen. Men jag har inte kommit mig för att sätta mig här och göra det och nu är jag för trött. Har iaf jobbat idag och ska göra det imorrn med. käkade vofflor till lunch.. det var gott! dom blev perfekta, sladdriga och o-frasiga precis som jag vill ha dom! tycker inte det är lunch egentligen men det var antingen det eller frysta köttbullar. dagen du ser mig laga seriös mat till mig själv om det bara är jag som ska äta, då ska vi fira.

Började göra en 90's spellista och kollade igenom alla "hey ash, whatcha playin?" som potte visade mig.
Här är en fin kombo av de båda:  http://www.gametrailers.com/video/left-4-hawp/45658


Boom boom boom boomer ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar