torsdag 15 april 2010

Hade förresten en blogg när jag var mindre haha, detta här över var mitt första inlägg. Sen blev det kanske ett inlägg i månaden max till 2008 nån gång. Och nu kännde jag inte att jag ville fortsätta på samma, för det som står i den är så gammalt och mycket av det är lite svårt osv. men iaf.
Den där "101 saker att göra innan du blir gammal och tråkig" är jag fortfarande inte klar med. Men sen är jag ju inte gammal och tråkig än heller :P Kanske dags att börja bocka av saker snart igen haha... måste ju allvarligt talat flytta snart så jag blir något vuxnare än nu iaf. Behöver ju inte bli vuxen på det dåliga sättet (det som enligt min mening är det dåliga sättet kan jag ta upp en annan dag, men man kan sammanfatta det lite med uttrycket "svensson") utan bara bli lite mer självständig. Det skulle jag må fin fint av!
G'night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar