måndag 19 april 2010

Håller på att samla ihop massa saker jag kan sälja då jag har råkat bli lite fattig den senaste tiden. Hittar allt möjligt som jag kan göra mig av med. Visserligen mest saker som jag kanske kommer få max 20 kr per grej.. Men det blir ju endel tillsammans. Och sen har jag några andra saker jag kan få mer för.

Sen ringde de från digitalfoto nyss och sa att jag skulle få en digital fotoram för att jag hade prenumererat  tidigare.. Den kan jag sälja om den inte är jätte stor! Om den typ är A4 size, då vill jag ha den själv haha.

Har inte fått bilderna från tulaborg i helgen så jag tänker att jag väntar med att skriva om det tills jag har dom. Men jag var iaf fixar'n natten innan tulaborg! Var så jävla pepp!

Pyssel tulle var i farten. Gjorde flaggor och grejor. 

Lyssnade på super gladig musik och hoppade runt. Haha klicka på länken nedan för att se vad jag lyssnde på :P 

Sen tyckte simon och eric att jag skulle komma dit och pyssla klart så då gjorde jag det. Fick lite hjälp med flaggorna och käkade hemma gjorda hamburgare. Ägde dom lite i soulcalibur4 då och då oxå haha 

Nu ska jag på bio med pottan och linus jätte snart! Så jag måste dra. ska se "Kick ass" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar