lördag 2 oktober 2010

mÖÖ.h!

Nu nu nu nunununununu, eller ja snart, imorgon eller rättare sagt på måndag, så bär det av till LONDON! :D Ska bli så sjukt jävla nice! Imorgon ska jag jobba och efter det åker jag till hallsberg, därifrån får vi (jag cappe o jonas) skjuts till skavsta där vi ska tillbringa natten på flyghotellet för att sedan på måndag morgon fara och flyga till London. Sweetness78000K!

Åker som sagt med dessa två underbara cpmänniskor! Kommer vara mongo-mode-ultimat 24/7! :D 

Ska träffa lite folk, turista, parkhänga (om vädret tillåter), festa och ha det allmänt bäst! 

Tänkte även slänga upp lite bilder från igår när jag var med farmor och farfar till stugan, så här kommer dem: (denna blogg gör bilderna oskarpa, så klicka på dem för att se dem skarpa och större..) 








Vi gjorde köttbullar, gick i skogen och plockade mängder med svamp, fikade och hade det mysigt ^^ 

Nu ska jag gå och käka pizzaaaa! kanske kommer ett till inlägg senare efter maten. om inte, skrivs det igen efter england! BAJBAJÄPPLEEPAAJJ! 

1 kommentar:

  1. woho!!!!!!! London Baby!!!!!!!!!!!!!

    otroligt fina bilder du tog i stugan :D

    snart åker vi!!!!

    SvaraRadera