torsdag 21 oktober 2010

TELEFONRÄKNINGEn OF DOOM

Har då aldrig fått sån hög telefonräkning i hela mitt liv! 888 kr, serrrrriööööst?!Ett riktigt nummer of doom oxå, 888, gillart inte det ser äckligt ut. Sitter och kollar på telefoner nu då jag ska byta till telia. Även om jag så skulle ta en iphone med det dyraste abonemanget, där allt ingår, så skulle det inte överstiga detta.

Det står mellan tre telefoner:



En bara för att den är billig. (99kr/mån)
Så extremt fult att den är svart där fram och silvrig på baksidan ><









En för att den är sjukligt snygg, jag dreglar när jag ser den, true story! (198kr/mån)

Har du någonsin sätt något vackrare? :')








Och en för att den är, ja, en iphone lirre. (298kr/mån)









Att det bara ökar med 100 kr för att slippa ful telefonen (jag har alltid haft fultelefoner, den dyraste jag köpt kosta lirre 400 spänn) gör det nog alldeles för lätt att hoppa upp ett steg... fuuu måste spara pengar... men 100 spänn i månaden? giih... hjälp!! ._.

3 kommentarer:

  1. duuuu! den i mitten!!!!! dregel gurgel och fuck for forest lirre!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. gaaaaah jag veeet!!!!! FMK och the LUUUURR PÅ DEEEEEN!!!! och bananbarnen på den första fula saken:'(((((((( jag dampar sönder här borta btw, saknar dig!

    SvaraRadera
  3. Varför be om hjälp när du redan vet svaret. iPhone såklart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har aldrig tråkigt i mitt liv sen jag skaffa den.

    SvaraRadera