söndag 26 september 2010

Nu jävlar! Dags att sälja saker på tradera igen så jag får lite pengar! ^^ folk verkar dock inte köpa böcker där så det är ju ingen idé, men skräp köper folk minsann :P Lagt upp tre annonser och är nu på jakt efter mera skräp att sälja.. Cash is king!

Jobbat imorse och nu är jag ledig ett tag, tror jag! Om jag inte får mer jobb i veckan dvs. Annars jobbar jag först till helgen igen. Det blir då 7 helger i rad.

Det går lite segt med mina projekt alltså, ska iaf gå på afrodans på onsdag tänkte jag! Men min lilla film då.. jo jag har så jävla svårt att sitta och koncentrera mig när jag läser på datorn. Ska ju försöka lära mig adobe aftereffect så jag kan göra den, men fan vad drygt det är att lära sig. Vill ju kunna nu! Men verklig kreativitet kan bara uppstå efter det att vi lärt oss behärska det medium i, eller det område inom, vilket vi verkar. Så det är bara att hålla ut ;)

Något som är nice är dock att hösten ÄR här nu! :D sweetnes. Visserligen inte så mkt som på bilden, men den är från oktober förra året så snart ser det iaf ut så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar