fredag 22 oktober 2010

Ritplatts-penna, tack?

Alltså vart är den? Jag köpte plattan, hann använda den typ två ggr och sen städade jag rummet... nästan så man borde sluta med sådana dumheter. Jag visste ju vart pennan var innan... den låg på golvet (bra ställe, jag vet) nedanför min lilla byrå eller vad man ska kalla det. Men jag kan inte komma på vart jag la den när jag städade. Har letat som en tok och försökt med allt, har till och med försökt trolla fram den, men den bara gömmer sig för mig! whyyyyy pennan, whyyy? Vi som kom så bra överens där på slutet, jag började ju precis gilla dig. Så snälla, come to mama'. Tänk så mkt kul vi kunde ha ihop!

Haha detta påminner mig om när jag var liten och hade tappat bort min nyckel, då skrev jag ett brev till den och bad den komma hem. ;) minns inte om det funkade dock... haha.

Tänkte lägga upp lite bilder och stuff, hade tänkt redigera och så men jag pallar inte så ni får dem svart på vitt i deras ursprungliga form. (och snälla snälla ritplattspenna, kom hem!) och som vanligt, klicka på dem för att se dem skarpa osv... Hösten ^^







Jävlar vad möe det blev, har ändå valt ut bland drygt 300 pics :O haha shiit... hoppas ni gillart iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar