fredag 29 oktober 2010

ÄRE FEST ELLER?

Färgar håret och, att jag inte tänkt på detta tidigare (?!), har med mig datorn in på toan och lyssnar på musik. James Brown – (Get Up I Feel Like Being A) Sex Machine, Pt. 1 - Single Version så jävla bra låt ;D

Förut idag så var cappe här. Vi pratade med jiiirgen... Ska flytta vid nyår och hoppas att han har lägenheten vi söker! Jag får ha med mig bubben och allt så det är perfa. Om två veckor ska vi kika på placeet. Det är lååång tid fan. Men det ska nog gå vägen. Imorrn blire kalas för bror min och på söndag för farmor. Kommer bli så sjukt mkt fikandet så det är inte sant. Tjockis månaden nr 1. 




I onsdags var jag hos cappe, med jonas, nilf och per. Det var nice! Råkade tyvärr bli alldeles för packad och jag har hört talas om att det finns film på det...!!! :| Den ska väck! 

Här håller karlarna på med ngt fruntimmers hopp från nån dansfilm jag inte minns namnet på. Är inte mkt för dansfilmer XD Men kul var det! 


Nu är det dags att skölja ut färgen! 

2 kommentarer: