tisdag 12 oktober 2010

Pratade med filip nyss, berättade lite om london och att jag och sigge hade haft kuddkrig bland annat och när vi skulle lägga på sa han: "Var det något mer du ville förresten, eller ville du bara skryta om vilka snobbkvarter du har varit på i london och att du har spöat på sigge?" hahaha och ja, det var allt jag ville :P (med cartman röst): niiiiice! 

Nu ska jag sova så att det blir morgon snart. Då får jag träffa mina fina vänner! ^_________^ 

Oooh jag har ju glömt dagens låt! : Frederic Chopin – Nocturne No. 2 in E flat Major, Op. 9,2 

En annan nice är ju denna mys låten: Dave Brubeck – Take Five

Mycket instrumentalt idag :D  
Har dock inte kommit till skott med att ladda upp bilder, men denna gång kan jag lova att det kommer, så ha tålamod med mig alla mina två läsare! ;) 

1 kommentar:

  1. Hahahaha spöat på Sigge!! Han slänger verkligen ur sig så sköna kommentarer! Hahahahah

    SvaraRadera