måndag 1 november 2010

Har nu sätt Nostradamus 2012. I början av filmen blev jag både förskräckt och nyfiken av taken om vad som komma skall 2012, jag sögs med och köpte konceptet. Men ju mer jag kollade desto mer känndes det som att dem bara såg vad de ville se. Vad som hellst kunde bli tex centrum i vintergatan och precis allt hade någon mystik beetydelse som de lyckades vrida på så att de stämde överens med deras egna teorier. Jag tror dock på detta att alla dessa naturkatastrofer osv har att göra med och uppkommer av jordens rotation, stjärnorna och solens positioner, som påverkar vårat magnetfält. Men det var ju inte ngt nytt dirr. Sjukt spännande dock hur maya indianerna och Nostradamus själv kunde förutse så många saker. Jag väntar med spänning på dagen den 21 december 2012 för att se vad eller om ens något händer.

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar