måndag 22 november 2010

Jag måste kirra ett jobb nu! eller iaf fler timmar på mitt nuvarande jobb.. Det börjar bli lite akut. SÅ ATT SÄGA!
Så... man får väl ta vad som bjuds, vad sägs om detta:



Det som kommer att hända är:



1.Jag kommer sitta hemma och spela, dricka kaffe och
vara klantig, ja ni vet, vardags mat..

2.Helt plötsligt kommer jag komma på att, helvete, det
är ju dags att klippa håret och skaffa ett jobb!

3.Kommer ta häxjobbet och vara sjuk grym på det

4.Träffar en tomte som jag kärar ner mig i. löv iss in
deh ääär lirre

5.Vi blir gangstah's och superskurkar! o eftersom jag
är utbildad häxa och han hm..ja en tomte så kommer
inget kunna stoppa oss!

6.Det kommer sluta med att vi slår ihop oss till en
person och att jag får bauta massa skägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar