fredag 12 november 2010

I'm a nerd..er..er..?! well I dont know, something like that.

Hittade värsta sköna plattan nyss haha! :D Herb Alpert & The Tijuana Brass – 25 instrumentals classics songs


Här flashar jag nu mina fina strumpbyxor som jag har som jag har som långkallingar i detta underbara vinter väder! Haha sen råkade jag vist ha en randig tröja oxå, men bubben gillade mig endå ^^ 

Idag gick jag upp tidigt och gick med Sigge till dagis. Sen städade jag rummet och köket(!), tvättade kläder och gjorde kattlådan. Efter detta satte jag mig och glodde på film och då var klockan bara 11! Tänk vad mycket man hinner när man går upp tidigt. Såg Romance & Cigaretts som är en jävligt skum film, but me likei. Sen duschade jag och lagade mat som blev god! De tre senaste gångerna jag lagat mat så har det blivit gott, helt otroligt! :D Efter detta hämtade jag Sigge på dagis. Sen har jag inte gjort ngt vettigt. 



Imorn kommer Jonas hit en stund och Cappe kommer för att stay the night, för på lördag ska vi göra viktiga saker! Ooooh livsavgörande saker kanske? Vi ska även ha bål och brädda gamla dumheter. 

Måndag-onsdag var jag ute hos Jonas i grottmongo town. Promenixade med vovvarna i snön som piskade oss i ansiktet, jag tyckte det var mysigt och han tyckte jag var knäpp, som vanligt då haha. Dom tog hand om hästarna och jag var gate keeper. Jag körde traktor för första gången i mitt liv (skit stolt haha), och så gjorde jag en snögubbe när han var duktigt och bytte däck. Spelade lite Amnesia: The dark descent och trummor till rockband! Bland annat...Och allt var så sjukt nice :D

Jonas och Cindar brottas:

Nu ska jag sova, det har jag tänk göra länge.. Men jag blev så pigg när jag hittade den där skivan haha! Menne.. Hoppa och skit, skriver mer en annan dag! oooooooooooooooooooooookeeej! blubb blubb blubb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar