söndag 4 juli 2010

Sitter och läser allt jag kan komma över gällande alla våldtäkter och våldtäkts försök som ägt rum i Örebro den senaste tiden. Det är helt stört hur mycket det är, jag menar hur kan det vara så jävla mycket? Läs bara det här:

"Det har tidigare rapporterats att just Örebro ligger i topp när det gäller antalet anmälda våldtäkter och våldtäktsförsök utomhus under förra året, jämfört med andra jämförbara städer i Mellansverige.  I Örebro gjordes 30 anmälningar, vilket är dubbelt så många som i Västerås som hade näst flest antal anmälningar av överfallsvåldtäkter eller våldtäktsförsök utomhus" http://politisktinkorrekt.info/2010/03/28/annu-en-valdtakt-i-orebro/

Hur kan det vara dubbelt så mkt som i en jämförbar stad? Vad gör örebro polisen medan antalet offer bara ökar kan man ju undra?
Jag blir inte klok på detta. Det är så jävla stört, fruktansvärt, nästan så jag blir mer arg än rädd! Stackars människor som blivit utsatta för detta! Man måste vara så jävla grovt störd i huvudet om man gör något sådant mot en annan människa. Läste dessutom att en av våldtäktsmännen bar en mask, viket ju tyder på att han planerat att gå ut och begå brott. Jävla kukhuvud.

Här är en bild från na.se över några av de plastser där våldtäkter och våldtäkts försök har ägt rum i staden:
Bra att dom har förstånd nog att be om hjälp iallafall. Men jag förstår fortfarande inte hur det kan ha gått så långt att de måste kalla in riksmordkommissionen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar