tisdag 20 juli 2010

Sitter och käkar aprikos kräm (löööving it!) och spelar viking, det är nice. Har hunnit spela jätte mkt nu när jag varit ensam här hemma sketa länge. Gillar nämligen inte att spela när alla är hemma, får tvn står mitt i lägenheten och alla blir sura och irriterade på mig haha. men wathevaah. Har även märkt att det är minsann inte jag som stökar ner här hemma, som man skulle kunna tro, för nu ser det minsann nästa bättre ut än när dem åkte. Det kommer vara såååå fint hemma hos mig när jag flyttar ^_____^

Zongamin – Tunnel Music

Är jätte haaaappy idag för att jag fått hem min nya ritplatta, wiiiie! Vann den på tradera för en väldigt liten peng, sweetNESS! Måste öva som fan nu för det är lite klurigt att få pennan att fungera som man vill, men har ju aldrig använt en sådan härninga förut så jag antar att jag vänjer mig :)

Hittade förresten en lapp för ett tag sen. Jag har funderat mycket på vilka dialogen på lappen var emellan. Kom på nu att det var mellan mig och frisören efter första ggn jag hade blonderat håret själv hemma och fick gå till frisören och fixa till det.

Notera att det är frisören som är den nervösa och som vill ställa sig i ett hörn och gråta...


och fint hade jag skrivit också, alla kunde säkert läsa haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar