lördag 10 juli 2010

Lyssnar på "Imperial March" och planerar.
Ska till sommarstugan imorgon och (vilket många tycker är lite udda) fira min döda gammelfarfars födelsedag. Den dagen var egentligen igår, den 8e, men det är svårt att åka ut dit då många jobbar i veckorna. Vi har helt enkelt fortsatt att åka ut dit, hela mammas sida av släkten, i samband med hans födelsedag även efter det att han dog. Jag minns honom mycket väl, han levde tills jag var 10 nånting. Han var en riktig fotbolls nörd :)

Vi kommer att äta gott, saker som smörgåstårta, jordgubbar, glass, kakor mm och senare grilla på kvällen. Emellan måltiderna brukar vi spela kubb, fotboll och bada! Denna stuga är min absoluta favorit plats på jorden, finns inget bättre för själen än att åka dit för mig. Där är jag alltid lycklig. Det bästa av allt med denna resa, förutom att man får träffa släkten, är att jag och Potte ska sova kvar där över natten!

Nu ska jag packa klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar