onsdag 21 juli 2010

haha det är helt galet det här med hur tidiga företag är med saker och ting. fick höst katalogen från H&M idag, mitt i sommaren lirre :P men vid jul är det ju helt hysteriskt, lovar att de börjar skylta redan i september i år! insane.


jag har så himla mycket böcker att läsa! har börjat på ca 7 st av dem, men det går inte att läsa så många samtidigt har jag märkt. så jag har bestämt mig för att börja med två haha. fick bli "närkontakt" som jag ändå är halvvägs igenom och kbt boken jag skaffade nyss (grundläggande bara ang fobier, ångest osv). sen får det bli upp följaren till mannen som sålde sin ferarri och "sista kulan sparar jag åt grannen" eller "smuts" som jag fick av alexis i lördags! den ska man må riktigt dåligt av, så kanske bra om jag väger upp den med ferarri boken, vägen till lycka eller vad den hette :P och sen får det bli 2an i mistborn serien. vidare har jag inte bestämt än ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar