måndag 12 juli 2010

Idag var jag på  blodcentralen och lämnade blod som sagt. Det gick bra, förutom att mitt värde hade gått ner från 140 till 119, vilket egentligen är alldeles för lågt för att få ge. Gränsen går vid 126 för kvinnor. Men jag fick med mig två kartor med järntabletter hem så det ska det väl bli ändring på. 

På väg hem så passade jag på att gå till banken, fixa visa kort (finaly lirre!), och sen gå på stan och handla div. saker jag tänkt göra ett tag. Tänkte att jag skulle passa på att fixa detta då jag var lite yr i huvet efter blodgivningen och inte orkade bry mig om att jag tycker att det är sjuuuuuukt obehagligt att ex betala i kassan, stå i kö osv. men det gick jätte bra nu när jag var lite snurrig :P sweet. 

Det bidde ett par shorts, ett par sketa billiga converse liknande dojjor och en liten suprise (det blurriga) till potte. Kan ju inte skriva vad det är eftersom han inte fått'et än. ^^ 

Själv hemma nu, pappa och dem är i stugan och sover där över natten. Jag har nyss vattnat en massa blommor och fick vatten över halva mig. Ja, jag vet att jag är smidig! :) 

Potte och jag har varit i mormor o morfars stuga i helgen, badat hela tiden typ! bilder kanske kommer. Jag ska sluta lova sådant då det inte har gått så bra de senaste gångerna. Var är tulaborg och stuganbilderna lirre? baj. 

3 kommentarer:

  1. Wiho nu har jag skaffat ett konto på denna sida så jag kan kommentera din fina blogg :D Puss!

    SvaraRadera
  2. Suprisen var bäääääst! Puss! =D

    SvaraRadera