fredag 17 september 2010

Kom nyss hem från farmor och farfar där jag har varit hela dagen! Eller ja, förutom imorrse då jag var hos tandläkaren. Denna gång slipper ni höra en detaljerad beskrivning om hur det gick till, var inte lika imponerad denna gång :P Jag fick dock massage på käken vilket var nice.

En rolig grej:
Dom två tandläkarna hade på sig såna blå hårsaker och så sa
den ena - Du kan oxå få en om du vill.
Tulle- jaa det måste ju vara rättvist!

Jag tyckte vi hade kul minsann! Det var lite svårt att skratta när dom höll på i munnen dock ^^

Hos farmor och farfar så pratade vi en massa o hade kul! och sen hjälpte jag dem med datorn och bilder, petade in lite redigering dessutom. Hoppas det fastnar!

Nu börjar det se ut så här i stan igen! Fan vad förbannad jag är över att förra sommarn/höstens bilder är borta! >___< hade sånt jävla flyt då!

Och ja, det är riktiga fåglar och inte en photoshop pensel fööööriheeeelvette!! ;D

Nu ska jag läsa och lyssna på mysmusik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar