torsdag 16 september 2010

Idag känner jag mig så där mysig i magen, som man (läs jag) gör innan en planerad promenix i regnet.

Dagens låtar blir Outkast för hela slanten: OutKast – Spread , OutKast – Rosa Parks , OutKast – When I Look In Your Eyes - Main Version - Clean , OutKast – PJ & Rooster - Main Version - Explicit

Har två nya projekt på g!
NR1: lära mig ett flash program och göra en family guy inspirerad kortfilm! kommer bli awesome!!
NR2: börja träna, framför allt yoga och afrodans! skaffade grupptränings kort igår.
(observera att båda dessa ideer är påkommna sent på kvällen då jag har varit hyper och övertrött... men det är då jag är som bäst!)

Det kommer bli grymt. Sen har jag anmält mig till högskoleprovet, så jag lär ju ha fullt upp till dess. Pappa tyckte jag skulle skjuta lite på min uppkörning/skrivning (25/26 okt) eftersom högskoleprovet är den 23e. Kanske borde göra det så jag kan koncentrera mig på en sak i taget.

Nu blir det ett lång inlägg här men jag tänkte bara slänga upp lite bilder från askersund oxå, där jag var tis-ons. I tisdags var vi ute hos Jonas, fan vad mysigt det var där! vi gick i skogen och plockade svamp, klappade hästar mm. det regnade lite så vi tog tyvärr inga bilder. Senare åkte vi hem till cappe!

Jonas. Vi experimenterade lite med rök

Cappísch. 

Nisse, Tulle och Jonas. köttar lite god of war. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar