tisdag 3 augusti 2010

Tjabba. Länge sen nu så jag tänkte dra en liten kort summering av vad som hänt sedan sist. Sen tänkte jag oxå peppa för bloodstock, igen haha :D Ska bli GRYMT! oink oink.

BLOODSTOCK pepp

Var ju som jag skrev förut på kolmården med kusinerna, bror och mormor och morfar. Förutom att jag mådde illa och skit så var det jätte kul :D Tog massa bilder på djur som gäspade haha men jag måste nog säga att denna var den bästa. Mer djur kanske kommer senare :)


Haha sen var jag i sommarstugan med la familia. Jag och filip paddlade kanoooot ^^ bror har inlevelse!

Sen har jag varit med potte och jobbat. 
Nu ska jag börja packa stuff tror jag. miiiiiiiiiiiiiiiiiiip! 

Planerings freaket har varit igång igen och hittat massa frågor ang resan som måste besvaras, så jag har nog att göra ikväll. bipbop. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar