lördag 7 augusti 2010

mooomooo! stockholm here i come.

Dagens:
Kyuss – Supa Scoopa And Mighty Scoop

Ska bo hos bror min! (bild från när i var i stugan)
Har säkert glömt hälften nu, men det spelar ingen roll för jag vet att jag säkert har biljetterna med mig iaf! And nothing else matters. Nej, jag är inte ett big fan av metallica. Men höööh såg dom förra sommaren. Då var jag magsjuk och stod upp och höll på att somna, gjorde det oxå. Livsfarligt. Tänkte sätta mig och sova någonstans men det kändes oxå livsfarligt. haha fyfan. Vet inte hur jag kom in på detta när jag snackade om min packning, men whatevs. Idag ser jag jätte proper ut, då känner jag mig gammal. men men.

Nu åker vi närsom helst tror jag så bye. Tror detta är det sista jag skriver innan jag åker.

jag och filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar