fredag 6 augusti 2010

Jag varnar nu för att du antagligen kommer att spy. Okej, lite sent at varna nu för du har antagligen sätt bilden redan. Men jag har verkligen lyckats med att göra den äckligaste maten ever, utseendemässigt. Jag kommer lätt klara av all festival mat nu och kommer inte spy av nån skabbig gryta som förra året haha.

Skabbigaste maten ever.
Var tvungen att hälla soya i vilket inte alls passade i smaken, men bara för att det inte skulle se så jävla grose ut.
YKES






  Imorrn åker jag till stockholm och sen bär det av till england minsann! Har massa viktiga saker jag måste göra som jag inte kan göra förren jag kommer till stockholm så jag känner mig bajs stressad men kan inte göra ngt åt det. Blöh, ska hämta ut mitt pass där bland annat. Glömde ju att jag inte hade ngt giltigt så jag panikade och sprang till polisen i början av veckan haha fy fan vad dåligt jag mådde när jag kom på det :P Men nu vet jag att det finns där iaf. Och ang bilden så ser jag äcklad ut för att jag tänker på min mat, och att jag ska äta den hela livet... fy fan. Får hitta någon som kan vara min personliga kock fo'life. Ska ut med potte och dom nu tror jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar