torsdag 5 augusti 2010


Moshi moshi på er.


Devin Townsend – Zto
You shall fetch me your universe's ultimate cup of coffee, BLACK!
You have 5 earth minutes... make it perfect!


Hittade mina dojjor i förrådet för nån dag sedan så nu är jag good to go! Sen hittade jag även världens bästa festival väska på H&M. Den har massa dragkedjor vilket kommer vara en fördel då inte alla saker ramlar ut. Vet att potte kommer att hata den men iaf :P bäst är den! eller. kommer att vara.


Det har suttit gatumusikanter här utanför och spelat harpa hela dagen. Har varit helt magisk stämning på stan och man ser att alla känner musiken i hela kroppen. Hur mysigt som helst!

Var ute med potte o några på rockbaren igår. Då slog det mig att jag inte har varit ute på evigheter! Senast var med cappe och potte (mina enda läsare vad jag vet wooh! :D ) på pitchers. Så det var dags.

nu ska jag lira lite viking och dricka kaffe, eller "kaffa" som jag lärde mig igår. fast jag tror med att det är när man går ut och fikar, men iaf.

baj.s. mog.1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar