fredag 4 juni 2010

yoyo! Gårkvällen blev lyckad! Potte och jag gick till lilla Ö.. och mötte danne där. Sen kom även jocke och pricken. Jag klagade till bartendern om att jag trott att marknaden skulle vara i två dagar och att jag inte hunnit köpa någon nougat. Han såg glad ut, jag fattar inte varför, det var inte roligt! :P Sen gick vi till satin en stund. Det var så jävla nice att kunna sitta på ute servering! Best evvah'! sen gick jag och potte hela vägen till honom.

Och idag sov jag till typ 4 (?!!) tror jag. omg.. sen nu har jag varit och hämtat jobb grejor och så. När jag åkte buss till kontoret så var det en snubbe/gubbe som typ höll på och blinkade till mig och stuff från sin bil när vi stod vid ett rödljus. Alltså, vem fan gör så? :S Jag viste inte vad jag skulle ta mig till så jag kollade bort bara, haha så svenskt av mig. Borde ju gett han fingret eller ngt, snusk.

Det är studenten här i staden idag, så grattis alla små studenter! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar