torsdag 24 juni 2010

Idag har jag fikat med Han von Gape och Cappe, det var mys. Satt på stallbacken och det var så himla fint väder! Vi var alla lite förkylda och satt och snörvlade och hostade haha. Men mocaruta till frukost är inte fel ;)


Sen har jag spelat lite bayonetta, ja jag vet att det tar 734 år för mig att spela ut en spel, och umgåtts med mina bröder. Potte kom förbi en stund också! 

Haha det gick inte så bra för mig det där med att lägga upp bilder från helgen. Men det kommer, så småning om. Kanske kommer ta lite tid för jag glömmer bort det och gör annat hela tiden, men jag gissar att det inte är någon som blir ledsen för det :P 

Imorgon ska vi åka till sommarstugan och fira midsommar! Vi åker alltid dit varje år och firar med pappas släkt, alla hans kusiner mm. Det brukar vara trevligt. Är lite ledsen för att jag måste hålla mig på land om det är fint väder. Jag är så sugen på att bada igen! Har bara gjort det en gång i år och det var i helgen när vi var där. Om det är så varmt som det var idag imorgon, då funderar jag på att skita i min förkylning och ta smällen senare. eller...? ^^ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar