söndag 6 juni 2010

Jag har knåpat ihop en önskelista, då jag fyller år snart. Men nästan allting för för dyrt för att man ska kunna önska sig det seriöst, så jag antar att jag får önska mig pengar haha. Men att önska kostar ingenting :P

Här är iaf listan:


  • (En sak som jag dock har önskar av pappa är) JOGGINGSKOR:




  • WACOM RITPLATTA


  • DESSA SOMMARSKOR (som är mkt finare i verkligheten): 
  • CS4:

  • TÄLT:

  • EGEN LÄGENHET:
  • KATTKOMPIS TILL BUBBE:
(detta är inte bubbe. ingen bild i detta inlägget är förresten min, fram googlade)

Haha blev lite överambitiös förut och gjorde en powerpoint presentation av detta... omg, måste visa pappa haha. 


Andra saker som alltid är kul att få är ju förstoss spel, fim, bocker och musik, men det är så basic så jag tog inde med det i listan, det finns alltid på min lista ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar