onsdag 23 juni 2010

Orkade inte skriva igår, men jag mår bättre idag så nu tänkte jag slänga upp lite bilder från helgen! 

DAG 1.

Efter mycket om och men kom vi fram till stugan. Men innan dess skulle vi plocka upp alla människor, vara sena, handla mat och dryck, packa om i bilar med mera. Och inte nog med det så ledde jag folket åt helt fel håll när jag skulle visa vägen till min sommarstuga.. pinit! Så vi fick åka dubbelt så långt, men vem vill inte se karlskoga liksom ^^ Vi kom fram runt 9 ist för 6-7 som vi sagt. Väl framme: 

Det fanns några rökare ibland oss som var ganska sugna efter våran långa bilfärd. Så det första som fick göras var att fixa en fimpburk, festival-style, med silvertejp!

Festen var med i år oxå och denna gång hade hon med sin en Terry, mannen med bandar'n! Det var en rolig typ! :D 

Nu var alla hungriga och som tur var hade Cappe gjort en dögod paj och tagit med sig! Mums!

Sen var det dags för vattenpipan! Fudge vad det var längesen, dubbeläpple, mumma... ^^ Jag blev en drake.

Delade med mig iallafall. haha så snäll man kan vara då. 

Mina söta små fruar! dagen där på skulle fruaskapet utökas...

Det var mycket häng under kvällen. Först kökshäng, sen vardagrumshäng, kökshäng igen och sedan åter till vardagsrummet. Tillslut så blev det hallhäng och Zlatan.
 

Jag tar dag 2 lite senare, för den dagen är det så sjukt mkt bilder så jag måste välja ut :P  bye so long! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar