torsdag 13 januari 2011

Okej, nu var det ett tag sen jag bloggade. Har nu (på order av Cappe) insätt att det är dags att börja igen haha.

Det har hänt en väldans massa sedan sist.. Vi har flyttat in, gjorde det på nyårsafton av alla dagar, och kommit något så när iordning här hemma. Mest tack vara att Jonas typ har bott här och fixat massa. Tack! Han har bott här mer än både mig och cappe haha. Sen har jag ju börjat på mitt nya jobb som optiker assistent, har nu jobbat i 5 dagar. I helgen var jag i linköping och hälsade på Lex och sen åkte jag dirr till gbg för att gå på en utbildning med jobbet. Det var sjukt intressant och det känns väldigt bra ^^ Där träffade jag även sonni och poppis en sväng. Har inte haft en lugn stund sedan jag flyttade, allt har gått i ett och har jag inte jobbat så har jag träffat någon vän eller familjemedlem. Detta är något väldigt ovanligt för mig då jag tidigare inte har gjort speciellt mycket över huvud taget. Så dessa 13 dagar av det nya året känns som ett halvår, men deeeeet ä gött! :D

Detta var en väldigt kort summering av vad som hänt sedan sist. Ska försöka börja uppa oftare så det kan bli lite mer intressanta inlägg haha!


Nu ska jag dega m. cappish en litta stund och sen blir det sova som gäller för imorrn börjar jag tidigt och ska öppna butiken alldeles själv för första gången så då måste jag vara pigg så jag inte behöver förklara mig för securitas eller ngt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar