lördag 4 februari 2012

The worst pain knoooown to maaan

Hahahaha, den är lika rolig varje gång ;D 





Idag hade jag min första sovmorgon på 3 veckor typ, och gissa när jag vaknade? Kl 10... hade ju tänkt sova långt in på dagen haha, men det gick inte. Så upp for jag, käkade frulle, läste bok, färgade ögonbrynen, smörjde in mina händer med någon substans som gjorde dom så lena att det inte kändes som om jag hade några händer alls, rensade garderoben och fotade saker att sälja på tradera, sorterade mina filmer, snurrade ihop alla tusen sladdar som låg över allt, diskade, bokade lejonkungen på bio imorrn, fick damp på min kassa tvbänk som faller sönder och samman, med mera med mera... Så. Nu då? Jo, nu ska jag baka baka liten kaka, skaffa gymkort så jag vid senare tillfälle kan träna bort kakan, sen ska jag spela skyrim ofc. 




Oj! Min mage kurrade precis och jag blev skit rädd haha fyfan ;D Jonas har tagit hit sin datastol så nu har jag värsta kungliga hörnan här hemma! Oh jag ska ta kort på det imorgon när det är ljust, ska göra en cribbzzz! XD 


PEACE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar