onsdag 14 december 2011

"När jag ser dig Matilda så tänker jag på Lasse Kronér"


- fin kommentar från chefen idag

 


Nu ska jag försöka skriva lite igen, tänkte jag. Sen får vi väl se hur det går. 
Sitter just nu och fundulerar på julklappar och såna saker. Det har inte varit lika lätt i år, mest beroende av att jag inte fått nån riktig julkänsla iochmed vädret osv. Är klar med klapparna till Sigge och Jonas, men annars har det varit lite klurigt. Har pyntat och gjort fint hemma, lyssnat på min jullista mm, men nu är det (helt opassande!!) reggae listan som spelas och jag längtar till sommaren med allt vad det innebär.  







Imorgon är jag ledig, det ska bli skönt. Då ska jag vara husmorig - städa och tvätta, men mellan varven ta en paus med Skyrim. For the king! Tänkte även fixa något slags gymkort/gruppträningspasstjosanohejsamojs. Börjar känna att det är dags för något sådan för jag känner mig rastlös i kroppen. 


PEACE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar