fredag 15 april 2011

Bra dag idag! Började med att jag hade tagit på mig kläderna ut och in.. ja jag hade lite bråttom imorse ;D Hoppades att ingen skulle märka det, men chefen såg det dirr haha! Jobbet i övrigt var nice, satt med linsträningar hela eftermiddagen. och hade massa god mat med mig och efterrätt till och med, cappe hade bakat mini kladdkaka som jag fick med mig ^^ Träffade sen simon på stan och var social med honom till systemet, hittade där en Flying dog öl som jag var tvuuungen att köpa. göööööööött mos. Sen har jag kollat på X man nu, och fan vad dom filmerna är bra! Nu vet jante vad jag ska göra riktigt, spale ngt kanske? Eller kolla på senaste how i met your mother som jag har glömt att kolla på.

Bild från när jag var i sälen med pappa, filip och min farbror för maaaassa år sedan :D det blåste liiihihihihiiiiite alltså. Och fan vad det har blåst ute nu ett tag, hoppas det blir varmt och gött ute snart!

Peace!

1 kommentar: